Llegim en valencià

Premi a la corda

,

Una taronja clemenvilla dolça com el record, un rogle de lliris grocs arrelats entre el progrés, un meló que fa caure les llàgrimes de la tendresa, el fum del poliestiré amanit amb la hipocresia del poder, taurons que retraten l'estultícia dels humans. En les pàgines d'aquest llibre, l'enyor i l'acidesa s'entremesclen amb la nostàlgia i la ruïna, amb el silenci i les gavines, amb les albades i els crepuscles. Fruites, fars i primaveres entre les nits de lluna plena.

Premi a la corda és una propina de trinquet, una recopilació de cent joies literàries dedicades a la terra i a la vida, amb il·lustracions a cavall de la denúncia i el candor. Un camí vers la proesa de perviure entre les cendres del present.

Autor
Il·lustrador
Col·lecció
07 De 6 a 96
Número de la col·lecció
25
Idioma
  • Català
EAN
9791387628048
ISBN
979-13-87628-04-8
Depósito legal
V-1491-2025
Pàgines
206
Ample
14,5 cm
Alt
21 cm
Edició
1
Data de publicació
11-04-2025
Enquadernació: Rústica
€20,00

Sobre Sergi Durbà (Autor)

  • Sergi Durbà
    És professor de Secundària i Batxillerat. Combina la seua tasca docent amb les evocacions que li reporta la literatura i, sobretot, l'escriptura creativa. A més, la pilota valenciana també ocupa un lloc preferent entre els seus textos, cosa que es pot apreciar en el seu blog, on ... Veure més sobre l'autor/a

Sobre Josep M. Congost Timoner (Il·lustrador)

  • Josep M.  Congost Timoner
    Arquitecte especialitzat en Conservació del Patrimoni Arquitectònic. Alterna el treball d’obra amb l'estudi de l'arquitectura tradicional i la pilota valenciana, la il·lustració i el gravat. Veure més sobre l'autor/a

Llibres relacionats